Kada omiljena emisija nestane s ekrana, pogotovo ona koja je poznata po britkom humoru i preciznoj analizi društveno-političke scene, prirodno se postavlja pitanje: zasto nema 24 minuta? Emisija “24 minuta sa Zoranom Kesićem” sinonim je za satiru u Srbiji, ali njena povijest nije prošla bez trenutaka tišine i neočekivanih promjena. Od zdravstvenih problema voditelja do promjene televizijskih kuća, razlozi za privremeno ili trajnije odsustvo ove emisije su višeslojni, a mi ćemo ih danas detaljno proći.
Sadržaj...
Zasto Nema 24 Minuta: Zdravlje je na prvom mjestu
Jedan od najočitijih i, na kraju krajeva, najvažnijih razloga zbog kojih smo se pitali zasto nema 24 minuta jesu zdravstveni problemi samog voditelja, Zorana Kesića. Njegova energija i posvećenost emisiji su ključni, a kada njegovo tijelo zatraži predah, cijela produkcija mora stati.
Kesićeva borba s vestibularnim neuritisom
U travnju 2021. godine, brojni obožavatelji bili su zabrinuti kada su epizode “24 minuta” naglo prestale s emitiranjem. Zoran Kesić je putem društvenih mreža podijelio s javnošću da je obolio od upale vestibularnog živca. Ova neugodna bolest manifestira se vrtoglavicom, gubitkom ravnoteže i općom slabošću, što je, naravno, onemogućilo njegovo pojavljivanje pred kamerama.
Kesić je tada poručio publici da ne brine i da će se vratiti čim mu zdravlje to dopusti. Ta iskrena komunikacija s publikom, iako praćena zabrinutošću, izazvala je i veliku podršku. Dokaz je to da ova emisija nije samo format, već snažna veza između voditelja i gledatelja. Upravo taj trenutak jasno objašnjava zašto smo u tom periodu primijetili da zasto nema 24 minuta na malim ekranima.
Ova situacija naglašava ljudsku stranu televizijske produkcije. Iza briljantnih šala i oštrih komentara stoje ljudi sa svojim problemima, a zdravlje je, bez sumnje, prioritet. Kesićevo hrabro suočavanje s bolešću i transparentnost u vezi s tim samo su dodatno učvrstili njegovu poziciju kao autentičnog medijskog lica.
Promjene adresa: Od B92 do Nove S
“24 minuta” je emisija koja je mijenjala svoje “domove” tijekom godina. Svaka promjena televizijske kuće nosila je sa sobom potencijalna pitanja o razlozima, a nerijetko i spekulacije. Ponekad je odlazak s jedne televizije dovodio do pauze u emitiranju, zbog čega su gledatelji ponovno postavljali pitanje: zasto nema 24 minuta na staroj adresi?
Put od B92 preko O2 TV do Nove S
Emisija je svoju popularnost gradila na televiziji B92, a kasnije je prešla na O2 TV. Ovaj prijelaz sam po sebi nije bio problematičan, ali je kasnije, u siječnju 2020. godine, uslijedio još jedan značajan pomak – prelazak na TV Nova S. Kesić je tada izjavio da je riječ o poslovnoj odluci, naglašavajući da iza toga ne stoje nikakvi pritisci.
Ipak, povijest emisije pamti i periode kada su razlozi za njeno odsustvo bili manje jasni, a više predmet špekulacija. Posebno se ističe situacija iz 2015. godine, kada jedna epizoda nije emitirana, a tim emisije, uključujući Kesića, nije dobio objašnjenje od vodstva tadašnje televizije. To je, naravno, potaknulo priče o cenzuri.
Kasnije, nakon što je O2 TV prešla u vlasništvo grupe povezane s vladajućom strankom u Srbiji, pojavile su se spekulacije o mogućim pritiscima na programsku politiku, što je moglo utjecati i na sudbinu “24 minuta”. Iako se Kesić trudio razdvojiti poslovne od političkih razloga, nemoguće je zanemariti kontekst u kojem mediji djeluju, pogotovo kada je riječ o emisiji s izrazito kritičkim stavom.
Ove promjene adresa nameću važno pitanje: koliko slobode medijski sadržaji, a posebice oni satirični, zaista imaju u određenim društveno-političkim okruženjima? Odgovor na pitanje zasto nema 24 minuta ponekad leži upravo u tim složenim odnosima.
Što čini “24 minuta” posebnima?
Da bismo razumjeli zašto odsustvo ove emisije nailazi na toliko reakcija, moramo se osvrnuti na njen format, sadržaj i, naravno, na osobu Zorana Kesića. Ova emisija nije samo još jedna u nizu; ona je postala institucija.
Satira kao ogledalo društva
“24 minuta” je emisija koja se bavi političkom satirom i komentiranjem aktualnih događaja. Kesićev stil karakterizira britkost, inteligencija i sposobnost da se dotakne bolnih točaka društva na humorističan način. On sebe često opisuje kao “mračnog viteza” koji se bori protiv “rastuće gluposti, licemjerja i zla”.
Popularnost emisije potvrđuje i činjenica da je njen YouTube kanal osvojio Srebrno dugme, priznanje za postizanje određenog broja pretplatnika. To pokazuje da publika cijeni ovakav tip sadržaja, čak i kada nije na tradicionalnim televizijskim platformama. Dakle, kada se pitamo zasto nema 24 minuta, mislimo i na nedostatak tog specifičnog, kritičkog osvrta na stvarnost.
Format emisije, koji kombinira studiozno snimljene segmente, gostovanja i direktnu komunikaciju s publikom, omogućuje Kesiću da zadrži pažnju gledatelja, ali i da efikasno prenese svoju poruku. Njegova sposobnost da analizira složene situacije i prikaže ih kroz prizmu humora čini ga jednim od najvažnijih medijskih analitičara u regiji.
Kako se nositi s odsustvom omiljene emisije?
Kada shvatimo da zasto nema 24 minuta ima korijene u zdravlju voditelja ili u složenim medijskim pritiscima, postavlja se pitanje kako publika i sam autor mogu reagirati.
Važnost podrške i razumijevanja
U situacijama kada je uzrok odsustva zdravlje, ključno je pokazati podršku i razumijevanje. Kao što smo vidjeli, Kesićeva iskrenost izazvala je lavinu pozitivnih reakcija i želja za njegovim brzim oporavkom. To je dokaz da publika cijeni ljudskost više od same emisije.
Što se tiče promjena televizijskih kuća i potencijalnih pritisaka, tu je situacija kompleksnija. Medijska pismenost publike igra ključnu ulogu. Razumijevanje kako mediji funkcioniraju, tko su vlasnici, kakvi su poslovni interesi u pitanju, pomaže da se lakše razluče objektivni razlozi od onih skrivenih.
Neke emisije, poput “24 minuta”, uspijevaju opstati unatoč izazovima, često pronalazeći nove kanale distribucije (poput YouTubea) ili uspijevajući se prilagoditi novim uvjetima. To je dokaz otpornosti i važnosti sadržaja koji nude.
Što nas čeka u budućnosti? “24 minuta” nakon 2026. i danas
Pitanje zasto nema 24 minuta relevantno je ne samo za prošlost i sadašnjost, već i za budućnost. S obzirom na dinamiku medijske scene i povijest emisije, možemo samo nagađati što nas čeka.
Prognoze i očekivanja
Trenutno, emisija se uspješno emitira na TV Nova S, a Zoran Kesić je, srećom, dobrog zdravlja i nastavlja sa svojim britkim komentarima. Obožavatelji se nadaju da će tako i ostati, te da neće biti novih razloga za pauze.
No, gledajući unatrag, jasno je da “24 minuta” nikada nije imala lagan put. Ako bi se, hipotetski, dogodile promjene poput onih u 2026. godini ili kasnije, vjerojatno bismo ponovno bili svjedoci diskusija o razlozima. Hoće li to biti zbog novih zdravstvenih izazova, promjene vlasničke strukture televizija ili nekih drugih, nepredviđenih okolnosti, ostaje da vidimo.
Jedno je sigurno: dok god Zoran Kesić bude imao što reći, i dok god publika bude spremna slušati, emisija “24 minuta” će pronaći svoj put do gledatelja. A kada se ona pojavi na ekranu, pitanje zasto nema 24 minuta će postati samo uspomena na period iščekivanja.
Zaključak
Kada se suočimo s pitanjem zasto nema 24 minuta, moramo priznati da odgovor nikada nije jednostavan. Od zdravlja Zorana Kesića, preko promjena televizijskih kuća do spekulacija o pritiscima, ova emisija je prošla kroz mnogo toga. Njena snaga leži u autentičnosti, britkom humoru i hrabrosti da kritički komentira stvarnost. Bez obzira na okolnosti, “24 minuta” je ostavila neizbrisiv trag u medijskom prostoru i nastavila inspirirati mnoge. Nadamo se da ćemo još dugo uživati u njenom sadržaju, a svaki trenutak tišine samo će dodatno naglasiti njenu vrijednost kada se vrati.
FAQ: Najčešća pitanja o “24 minuta”
Što je “24 minuta”?
“24 minuta sa Zoranom Kesićem” je popularna srpska satirična i zabavna televizijska emisija koju vodi Zoran Kesić. Poznata je po svom kritičkom osvrtu na aktualna društveno-politička događanja, prikazana kroz britki humor i satiru.
Zašto je Zoran Kesić imao pauzu u emitiranju?
Najznačajnija pauza dogodila se u travnju 2021. godine zbog Kesićevog zdravstvenog problema – upale vestibularnog živca, koja je uzrokovala probleme s ravnotežom i vrtoglavicu, onemogućavajući mu rad.
Na kojim su televizijama emitirani “24 minuta”?
Emisija je tijekom svoje povijesti emitirana na nekoliko televizijskih postaja, uključujući B92, O2 TV, a trenutno se prikazuje na TV Nova S.
Jesu li postojali pritisci na emisiju?
Iako Zoran Kesić naglašava da su promjene televizijskih kuća bile poslovne odluke, povijest emisije pamti spekulacije o mogućim pritiscima ili cenzuri, osobito u periodima kada su medijske kuće mijenjale vlasnike ili kada su postojale nejasnoće oko razloga neemitiranja određenih epizoda.
Koliko je popularna emisija “24 minuta”?
Emisija je izuzetno popularna, što potvrđuje i činjenica da je njen YouTube kanal osvojio Srebrno dugme za veliku bazu pretplatnika. Publika cijeni Kesićev jedinstveni pristup i kvalitetan satirični sadržaj.





Leave a Comment