Kako napraviti i optimizirati Shopify web dućan: Drugi dio – Uređivanje i prodaja proizvoda

Kako napraviti i optimizirati Shopify web dućan: Drugi dio – Uređivanje i prodaja proizvoda

Shopify je jedna od najpopularnijih platformi za kreiranje web dućana, a u prethodnom dijelu smo se upoznali s osnovnim postavljanjem i unosom načina plaćanja. Sada ćemo se usredotočiti na uređivanje dućana i odabir proizvoda za prodaju, uključujući integriranje dropshipping servisa kao što je AliExpress. U ovom članku ćete naučiti kako optimizirati izgled vašeg dućana, dodati brand assetse, vezati vanjske servise i odabrati proizvode za prodaju. Trenutno, više od 1.7 milijuna poslopoduzetnika koristi Shopify, a prodaja preko ove platforme raste svake godine. Najnovija istraživanja pokazuju da je 2026. godina ključna za e-commerce, pa je sada idealno vrijeme za optimizaciju vašeg Shopify dućana.

Početno uređenje Shopify dućana

Prvi korak u uređenju vašeg Shopify dućana je korištenje opcije “Setup guide”, koja vam služi kao vodič za postavljanje osnovnog izgleda. Ova opcija je bitna jer vam omogućuje brzo i lako konfiguriranje ključnih elemenata vašeg dućana.

Dodavanje brand assetsa

Brand assets su temelj vašeg vizualnog identiteta. Ovdje morate definirati logotip, boje i naslovnu sliku. Logotip mora biti najmanje 512 pikseła širok u formatu PNG ili JPG. Drugi logotip, koji se koristi za društvene mreže, mora biti kvadratan (minimalno 512×512 pikseła).

  • Logotip: Prvi element kojeg morate unijeti je logotip. Preporučamo da logotip bude u visoko rezoluciji kako bi se dobio najbolji izgled na svim uređajima.
  • Boje: Primarna boja vašeg dućana će dominirati, dok će sekundarna boja služiti za isticanje detalja, kao što su linkovi ili bojni elementi.
  • Naslovna slika (cover image): Ova slika je prvi dojam vašeg dućana. Preporučene dimenzije su 1920×1080 pikseła u formatu PNG ili JPG. Naslovna slika se može kreirati u alatima poput Canve, gdje možete pronaći gotove predloške za Shopify.

Kratki opis dućana i društvene mreže

Kratki opis dućana (short description) treba biti jasan i konkisan. Ovdje opisujete što nudi vaš dućan i što vas razlikuje od konkurencije. Također, možete povezati svoje društvene mreže tako što ćete unijeti linkove na profile. Ova opcija omogućuje kupcima da lako pronađu vašu presencu na platformama kao što su Facebook, Instagram ili Twitter.


Konektiranje vanjskih servisa

Integriranje vanjskih servisa je ključno za uspjeh vašeg dućana, especially ako se bavite dropshippingom. Shopify nudi veliki izbor aplikacija koje možete priključiti, uključujući servise za print on demand, kao što je Printful, ili dropshipping platforme poput DSers-AliExpress.

Instalacija dropshipping aplikacija

Da biste započeli, idite na lijevu stranicu i odaberite “+Add apps”. Tamo ćete naći mnoge aplikacije, ali za ovaj primjer ćemo koristiti DSers-AliExpress Dropshipping. Instalacija je jednostavna – kliknite na “Install app” i odaberite plan. Besplatni plan je odličan za početke, ali plaćeni planovi nude dodatne funkcije kao što su automatske korekcije cijena i praćenje stanja na skladištu.

Registracija na AliExpress

Da biste spojili AliExpress sa svojim Shopify dućanom, morate se registrirati. Možete to učiniti putem e-pošte i lozinka, ili putem računa na društvenim mrežama. Nakon registracije, morate odobriti AliExpressu pristup vašem dućanu i prihvatiti pravila privatnosti.


Odabir i unos proizvoda

Odabir proizvoda je kritičan za uspjeh vašeg dućana. Možete tražiti proizvode po nazivu ili odabrati najprodavanije proizvode u određenim regijama (npr. Brazil, SAD, EU). Također, možete filtrirati proizvode po kategorijama.

Uvoz proizvoda

Kada nađete proizvode koježelite prodavati, kliknite na “Add to Import List”. Svi odabrani proizvodi će se prikazati na glavnom ekranu. Zatim, kliknite na “Push to Shopify” da biste prenijeli proizvode na vaš dućan. Možete odabrati ime vašeg dućana (ako imate više) i odznačiti opciju da se prodaja nastavi i ako proizvoda nema na zalihi. Također, možete odabrati da ne objavljujete proizvode automatski na dućan, kako biste imali vrijeme za dodatno uređenje.

Optimizacija proizvoda

Nakon prenosa proizvoda, možete ih naći u sekciji “Products” na lijevom panelu. Ovde možete urediti detalje proizvoda, kao što su naslovi, opis, cijene i slike. Optimizacija proizvoda je važna za SEO i konverziju, pa preporučamo da koristite ključne riječi i visoko kvalitetne slike.


Prednosti i nedostaci Shopify dućana

Shopify nudi mnoge prednosti, kao što su lakoća korištenja, veliki izbor teme i integracija s mnogim vanjskim servisima. Međutim, nedostaci mogu biti cijena (mjesečne pretplatnice), ograničenja na besplatnim planovima i potreba za dodatnim aplikacijama za napredne funkcije.


Zaključak

U ovom članku smo prešli kroz ključne korake uređenja i optimiziranja vašeg Shopify web dućana. Od dodavanja brand assetsa do konektiranja vanjskih servisa i odabira proizvoda, sada imate temeljne vještine za pokretanje vašeg e-commerce poslovanja. Shopify je izvrstan izbor za one koji žele brzo i lako započeti s prodajom na internetu. Ako imate dodatna pitanja, ostavite ih u komentarima ispod. U idućem nastavku ćemo se usredotočiti na napredne funkcije i optimizaciju za tražilice.


Česta pitanja o uređenju Shopify dućana

U ovom odjeljku odgovaramo na najčešće pitanja o uređenju i optimizaciji Shopify dućana.

  1. Koliko košta kreiranje Shopify dućana?

    Shopify nudi različite planove, počevši od 29 USD mjesečno za Basic plan. Postoje i besplatni probni periodi za nove korisnike.

  2. Mogu li koristiti svoje proizvode umjesto dropshippinga?

    Da, Shopify podržava prodaju vaših vlastitih proizvoda. Možete unijeti detalje o proizvodima, slike, cijene i sl.

  3. Kako optimizirati Shopify dućan za tražilice?

    Koristite ključne riječi u naslovima i opisima proizvoda, optimizirajte slike (alt tekst), i koristite aplikacije za SEO, kao što je Plug in SEO.

  4. Je li potrebna tehnička znanje za uređenje Shopify dućana?

    Ne, Shopify je dizajniran za lako korištenje, pa ne trebate tehnička znanja. Možete koristiti predloške i drag-and-drop alate za uređenje.

  5. Kako povezaati društvene mreže s mojim Shopify dućanom?

    U postavkama dućana, možete unijeti linkove na vaše profile na društvenim mrežama. Ovi linkovi će se automatski prikazati u podnožju vaše stranice.

If you like this post you might also like these

More Reading

Post navigation

Kako urediti travnjak ispred kuće

Uređenje travnjaka ispred kuće može značajno poboljšati izgled vašeg doma i povećati njegovu vrijednost. U ovom sveobuhvatnom vodiču, istražit ćemo sve aspekte kako urediti travnjak ispred kuće, od

Leave a Comment

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

back to top