– Britanci i Nijemci su ukupno pretražili Hrvatsku 25 milijuna puta (13,4 milijuna Britanaca i 12,4 milijuna Nijemaca).
– Poljaci, Talijani i Španjolci slijede ih s približno istim interesom.
– Najtraženiji gradovi su Split, Dubrovnik, Zagreb, Zadar i Pula.
– Značajan rast interesa od godinu dana bilježe Riječka i Pula, što ukazuje na sve veću popularnost alternativnih destinacija.
H3: Trendovi i budućnost hrvatskog turizma
– Hrvatska se može pozicionirati kao premium mediteranska destinacija s jedinstvenim lokalnim iskustvima.
– Očekuje se porast interesa za “beauty travel” 2025. i 2026., odnosno putovanja radi estetskih tretmana ili kupovine kozmetike koja nije dostupna u njihovoj zemlji.
– Obiteljski turizam će dobiti poseban značaj, s zahtjevima za putovanjima gdje su uključeni roditelji, djeca i djedovi i bake.
– Sve su češće želje za istraživanjem planina u proljeće i ljeto, kao i putovanja inspirirana književnošću ili čitanjem s društvom.
H2: Prednosti i izazovi hrvatskog turizma u 2024.
**Prednosti:**
– Visoka prepoznatljivost i povjerenje turista.
– Rastuće zanimanje za manje posjećene lokacije poput Pule i Rijeke.
– Potencijal za pozicioniranje kao luksuzne destinacije s bogatim lokalnim doživljajima.
**Nedostaci:**
– Cijene koje mogu odvratiti neke posjetitelje.
– Konkurencija s drugim mediteranskim destinacijama poput Turske, Grčke i Španjolske.
H3: Česta pitanja o turizmu u Hrvatskoj 2024.
– Koji su najtraženiji hrvatski gradovi? Split, Dubrovnik, Zagreb, Zadar i Pula.
– Kakva je situacija s interesom za manje poznate destinacije? Rastu, posebno za Rijeku i Pulu.
– Koje su prednosti Hrvatske kao turističke destinacije? Autentičnost, sigurnost, lokalni doživljaji.
– Kakve promjene očekuju u budućnosti? Veći fokus na luksuzne tretmane, obiteljske putove i aktivni odmor u prirodi.
Ovaj članak daje jasan uvid u trenutačne trendove i perspektive hrvatskog turizma za 2024., pokazujući da je Hrvatska i dalje izuzetno atraktivna i pouzdana destinacija za europske i svjetske putnike.





Leave a Comment