Lidl Plus program omogućava korisnicima da nakon potrošnje određene svote novca dobiju besplatne proizvode putem kupona. No, problem nastaje kada trgovina ne osigurava dovoljno artikala za ostvarenje tih besplatnih kupona, te mijenja na police slične proizvode bez najave. To dovodi do frustracija kupaca, jer se čini da su gratis artikli zapravo samo popusti ili lažni popusti.
U praksi, Lidl često nudi artikle putem “Kupon Plus” programa, gdje se nakon potrošnje određene svote dobije kupon za besplatan proizvod. Kupci su često zbunjeni jer, unatoč obećanjima, artikli nisu dostupni ili se zamjenjuju, a kuponi ne vrijede na zamijenjene proizvode. Neki sudoživjeli da, nakon više neuspješnih pokušaja pronalaska gratis proizvoda u različitim poslovnicama, shvate da besplatni artikli nisu zajamčeni.
Primjerice, jedan kupac je želio dobiti gel za tuširanje, našao je odgovarajuću oznaku i broj, no na blagajni ga nisu prepoznali kao gratis, iako je na polici bio isto označen. Naknadno su mu rekli da je proizvodi često promijenjen i da vrijedi samo popust, a ne besplatni kupon. Kupci su zabrinuti jer se pokazalo da Lidl ne drži obećanja, a zamjenske artikle stavljaju na mjesta originalnih, stvarajući dojam da je sve to namjerno.
U razgovoru s menadžerima, doznaje se da su nedostatak gratis artikala i promjena u ponudi namjerni i da je to dio šire strategije. Kupci se pozivaju na kontaktne brojeve ili čekaju produženje kupona, što je često nezadovoljavajuće i vrijeme-zahtjevno. Mnogi smatraju da se radi o manipulaciji i prevari, jer takve prakse narušavaju povjerenje i stvaraju osjećaj da Lidl laže i otimlje novac kupaca.
Zaključno, problem lažnih gratis kupona u Lidlu otkriva načine manipulacije tržištem, gdje se obećanja ne održavaju, a kupci su često prevareni. Potrebno je bolje regulirati i transparentnije poslovanje, kako bi povjerenje kupaca bilo zajamčeno.
Najčešća pitanja (FAQ):
Kako prepoznati stvarne gratis kuponе od lažnih?
Stvarni gratis kuponi trebali bi biti jasno označeni i možete ih ostvariti u svim trgovinama, dok lažni često nisu dostupni ili im se zamjenjuju proizvodi.
Što učiniti ako ne mogu pronaći gratis proizvod?
Preporučuje se kontaktirati službu za korisnike ili lokalnu poslovnicu i zatražiti objašnjenje ili produženje kupona. Međutim, često je to samo privremeno rješenje.
Jesu li Lidl Plus kuponi zaista besplatni?
Kuponi znače popust ili odgodu plaćanja, ali često su podložni dostupnosti artikala i mogu biti uvjetovani promjenama u ponudi.
Zašto Lidl mijenja proizvode na polici bez najave?
Moguće je da je riječ o nedostatku zaliha ili promjenama u politici prodaje, ali to stvara nepovjerenje kod kupaca ako nisu jasno obaviješteni.
Kako spriječiti prevaru s Lidl Plus kuponima?
Kupci bi trebali biti oprezni i pratiti dostupnost artikala, a prije kupovine tražiti potvrdu ili kontaktirati službu za korisnike radi provjere.




Leave a Comment